Trolls (Trolové)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warrior(Válečník), Shaman, Rogue(Lump), Mage(Mág), Priest(Kněz)
Krutí
pralesní Trollové, kteří obývají početné ostrovy jižních moří, jsou
proslulí pro jejich krutost a temnou mystiku. Barbarští a pověrčiví,
mazaní Trollové chovají vroucí nenávist ke všem ostatním rasám.
Avšak
jeden kmen byl nucen překonat své předsudky když čelil Orkskému
Warchiefu a jeho mocné Hordě. Trollové z kmene Darkspear, již dávno
vyhoštěny z kraje jejich předků ve Stranglethorn Vale, byli téměř
zničeni bandou vodních Murloků, ale Thrallovi a Hordě se podařilo je
zachránit. Na oplátku přísahali vděční Trollové věčnou věrnost Hordě.
Vedeni
vychytralým Lovcem Stínů, Vol'jinem, se Darkspearští Trollové spolu s
jejich Orkskými spojenci zabydleli v Durotaru. Jejich vesnice,
pojmenovaná po jejich padlém kmenovém vůdci, Sen'jinovi, leží podél
východního pobřeží drsné, skalnaté země. Darkspearský kmen také ovládá
stezky uvnitř blízkých džunglí na ostrovech Echo. (Echo Isles)
Jako
součást Hordy, rozšířili svou loajálnost také k mocným Taurům, ale k
manipulujícímu Forsakenovi mají jen malou důvěru, který jak věří
přinese na jejich spojence jen utrpení a hádky.
Undead (Nemrtví)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Rogue(Lump), Priest(Kněz)
Zpomaleni
tyranskou nadvládou Krále Lichů (Lich King), odpadlická skupinka
Nemrtvých se snaží udržet jejich svobodnou vůli a ničí všechny kdo se
jim postaví. Známa jako Forsaken, je tato skupina oddaná sloužení
jejich vůdkyni, královně banshee (smrtka), Sylvanas Windrunner. Tito
temní válečníci postavili tajnou pevnost pod troskami bývalého hlavního
města Lordaeronu. Situováno za prokletým Tirisfal Glades, bludištní
Undercity je roztažená bašta zla. Za jeho stinnými hranicemi, se
Sylvanini královští lékárníci snaží vyvinout novou devastující
nákazu-která nevyhladí pouze jejich nenáviděné rivaly z Pohromy, ale
také zbytek Lidskosti. Pro rošíření jejich temných cílů, Forsaken
vstoupil do aliance s primitivními, brutálními rasami Hordy. Bez
jakékoliv opravdové loajality k jejich novým soudruhům, vehnal je
Forsaken do boje proti jejich běžnému nepříteli-králi Lichů. Jen čas
nám napoví, jak si tito učedníci zkázy povedou v jejich misi pomsty.
Tauren (Taureni)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warrior(Válečník), Shaman, Druid
Tauři
jsou velké zvířecí stvůry, které žijí na travnatých otevřených pláních
centrálního Kalmidoru. Žijí aby sloužili přírodě a udržovali rovnováhu
mezi divokými věcmi kraje a potřebami živých tvorů. Přes jejich enormní
velikost a brutální sílu, pozoruhodně mírumilovní Tauři udržují
poklidnou, kmenovou společnost. Avšak když jsou vyburcováni konfliktem,
Tauři jsou nesmiřitelními nepřáteli kteří použijí každý gram jejich
síli aby zašlapali jejich nepřátele do země. Pod vedením jejich
starobylého náčelníka, Cairna Bloodhoofa, se Tauři během invaze
Plamenné legie spojili s Orky. Od té doby zůstaly tyto dvě rasy
neochvějnými spojenci. Stejně jako Orkové, se Tauři snaží udržet jejich
smysl pro tradici a vznešenou totožnost.
Orcs (Orkové)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Shaman, Rogue(Lump)
Suroví,
zelonokožnatí Orkové jsou jednou z nejrozšířenějších ras Azerothu.
Běžně jsou považováni za brutální a tupé, bez známek lidskosti, nebo
pochopení pro ostatní rasy. Narozeni v pekelném světě Draenoru , se
Orkové dostali do království Stormwindu skrze dimenzionální bránu
známou jako Dark Portal a byli uplaceni k válce proti Lidem. Přestže
někteří se bojí své minulosti, Orkové kdysi v Draenoru pěstovali
kultivovanou šamanistickou společnost. Ovšem tragicky byly hrdé Orkské
klany podplaceni Plamennou legií a použiti jako figurky při invazi
legie do Azerothu. Avšak Orkové se dokázali vzepřít, a nakonec byli
schopni změnit průběh války v neprospěch jejich démonických pánů.
Orkové vedeni mladým Warchiefem, Thrallem, znovuzískali jejich sílu a
čest. Nyní stojí Orkové připraveni bojovat ne za účelem dobývání, ale
ze jejich právo přežít v jejich osvojeném světě. ALLIANCE
Humans (lidé)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Paladin, Priest(Kněz), Rogue(Lump)
Lidé
Stormwindu jsou houževnatou rasou, která během První Války přežila
invazi surových Orků. Během Druhé Války se armády Stormwindu vydaly
spolu s Aliancí znovuzískat jejich domovinu Azeroth. Po úspěchu v Druhé
Válce byl Stormwind znovupostaven a Lidské civilizaci se v kraji zase
jdenou dařilo. Po nedávné invazi Plamenné Legie, která zanechala
severní království Lordaeron v troskách, stojí nyní Stormwind jako
poslední bašta lidské civilizace. Následujíc hrdinské vzory Sira
Lothara a Krále Llane, jsou obrránci Stormwindu považováni za jedny z
nejurputnějších válečníků v kraji. Rozhodně nesou svá břímě za účelem
udržovat čest a statečnost lidksosti v pořád se ztemňujícím světě.
Night Elves (Noční elfové)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Hunter(Lovec), Warrior(Válečník), Druid, Priest(Kněz), Rogue(Lump)
Samotářští
Temní Elfové byli první rasou, která ve světě Warcraftu vznikla. Tyto
stinné, nesmrtelné bytosti byli první, kdo se učil magii a vypustili ji
do světa téměř deset tisíc let před Warcraftem I. Lehkomyslným
používáním magie přivedli elfové do světa Plamennou legii, což vedlo ke
katastrofické válce mezi dvěmi titánskými rasami. Temným Elfům se stěží
podařilo zprovodit Legii ze světa, ale jejich úžasná domovina byla
zničena a utopena mořem. Až donedávna se Temní Elfové uzavírali před
zbytkem světa a po mnoho tisíciletí zůstávali ukrytí na vrcholu jejich
posvátné hory Hyjal. Invaze Legie vyvedla Temné Elfy z dlouhého období
dřímoty. Nyní obnovili svůj zájem o utváření světa, a poprvé v historii
se spojují s jinými rasami, aby pojistili přežití Azerothu. Jako rasa
jsou Temní Elfové typycky čestní a spravedliví, ale jsou velice
nedůvěřiví k "nižším rasám" světa. Od přírody jsou nočními tvory a
jejich temné síly získávají stejnou nedůvěru, kterou chovají k jejich
smrtelným sousedům.
Dwarves (Trpaslíci)
24.08.2006
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Paladin, Priest(Kněz), Rogue(Lump)
Stoičtí
Trpaslíci z Ironforgu jsou starodávnou rasou statných tvorů s lidskou
podobou, kteří žijí pod sněžnými vrcholy hor Khaz Modan. Trpaslíci byli
vždy oddanými spojenci Lidí vyžívají se v možnostech bitev a vyprávění
příběhů. V minulých letech Trpaslíci málokdy opuštěli bezpečí horských
pevností. Avšak jak mile zazněly zvuky bitvy, povstali aby bránili
jejich přátele a spojence s nepřekonatelnou odvahou a srdnatostí. Kvůli
nedávnému objevu, který odhalil kousky jejich starodávných předků,
podstoupili Trpaslíci významnou přeměnu. Ten objev přesvědčil
Trpaslíky, že je na počátku světa z kamene stvořili mocní Titáni. Nyní
cítí, že jejich osudem je prohledávat svět, aby našli více známek,
prokázali jejich dědictví a znovuobjevili skrytý odkaz Titánů.
Trpaslíci rozeslali jejich Hledače do všech koutů světa v naději objevu
nového nahlédnutí do jejich zahalené minulosti. Tyto cesty vedly k
výkopovým místům Trpaslíků po celém známém světě, z nichž některá
slouží jako základny, a některá jako potenciální loviště nepřátelů
Trpasličí rasy.